دانلود

آشتی با هنر.ویلون بی آرشه

میز ، صندلی ،ظرفی میوه و یک ویلون.انسان برای شاد بودن به چیز دیگری نیاز دارد؟(انیشتین)

دانلود

نواختن 5 ساز توسط 5 نفر

 

پیشنهاد میکنم حتما این ویدئو رو دانلود کنید......

 

دانلود



نظرات شما عزیزان:

Rozi
ساعت20:50---4 آذر 1392
سلام بر دوست گلم من عاشق ویلون وپیانو هستم اما درس ها اجازه رفتن یادگیریشونمیدن من نقاشی چهره رو خیلی دوس دارم حالا بگذریم خواستی کمکت میکنم لایک
پاسخ:ای کاش دنیا پر بود از ادمهای با صداقت تا جرات میکردیم سلامی بی ریا تقدیمشان کنیم دوست عزیز متنی که در مورد دختران رو نوشته بودی خیلی دوست داشتم موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 3 / 9 / 1392برچسب:,

] [ 20:39 ] [ (shooleh(janan ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه